fancourier

De o experiență neplăcută a avut parte sigheteanul Ioan Mihai Trifoi, pe care ne-a împărtășit-o printr-o scrisoare adresată redacției noastre.

“În data de 27.10.2020 am predat la Fan Curier Sighetu Marmației, pentru remiterea către București, un colet conținând o comodă TV. La data de 29.10.2020 am fost contactat de către un agent al Fan Curier pentru ridicarea coletului în București, dar am observat că acesta este deteriorat, respectiv era ruptă o parte din laterala dreaptă și laterala stângă era crăpată. Menționez că la data predării coletului am fost ajutat de către un angajat al Fan Curier din Sighetu Marmației în vederea cântăririi acestuia, care poate confirma că acesta nu a fost deteriorat. Am solicitat celor de la Fan Curier despăgubirea, respectiv contravaloarea de 774,45 lei. Aceștia au refuzat să facă acest lucru”, a spus Ioan Mihai Trifoi.

Cei de la Fan Curier au motivat astfel refuzul: “Ca urmare a reclamației dumneavoastră am efectuat o analiză internă în urma căreia a rezultat că expediția s-a deteriorat din cauza ambalajului necorespunzător. Menționăm că, prin predarea expediției la Fan Curier, expeditorul acceptă implicit condițiile prestatorului și răspunde de ambalarea corespunzătoare a mărfii. Având în vedere cele literate mai sus, Fan Curier nu își asumă responsabilitatea pentru deteriorarea expediției. Vă rugăm ca la ambalare să aveți în vedere atât numeroasele operațiuni de încărcare- descărcare, stivuire pe care le suportă expedițiile până la livrarea la destinație, cât și diversitatea coletelor tranportate”, se menționează în răspunsul dat de către cei de la Fan Curier.

Răspunsul nu îl mulțumește pe sighetean care va acționa în judecată firma de curierat.

SURSA – AXANEWS

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *